wansya's fotopage
wancybr@yahoo.com
By: wansya crafts

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  >  >>]    [Archive]
Friday, 28-Nov-2008 15:58 Email | Share | | Bookmark
Beautiful mirror...

 
 
 
View all 4 photos...
first entry utk other thn beads..
handmade cermin...sekiranya berminat, email me for pricing...
mmg cantik...


Friday, 28-Nov-2008 10:36 Email | Share | | Bookmark
Cousin's wife...

 
 
 
View all 4 photos...
dia tanya...you tau jait manik ye? kita senyum je..
mula2, jait manik + sequin...nk simple je katanya...
Jadilah spt diatas...


Thursday, 27-Nov-2008 10:04 Email | Share | | Bookmark
My cousin...

 
 
 
ni bju rya my cousin..kain organza...memula dia nk sulam tp tailor tu kta xblh...nnt rosak, kain nipis sgt...dia pun, mintak tlg kita jaitkan manik...jantung bedegup kencang mgalahkan gempa bumi ms jait tu...takut xjadi n xlawa
bila siap...wah canteek...kata empunya bju...lega

p/s: permintaan owner bju nk wane manik sama ngan kain..
gmbr blurrr...pakai cam hp

Quote:
zana - akak jait jelujur je , tali air biasa


Wednesday, 26-Nov-2008 08:30 Email | Share | | Bookmark
Yang pertama...

 
 
 
Bju ank kwn dari Dungun....mula berani mgambil tempahan slps habis (tak habis pun) bju sndiri dikerjakan...
credit -msdnoraini utk idea


Tuesday, 25-Nov-2008 11:05 Email | Share | | Bookmark
Saya ...

Minat menjahit manik dah lama tapi hanya baju sendiri sahaja. Melalui pembacaan dan Internet terutamanya Noramanik (terima kasih Nora) maka dapatlah pelbagai idea untuk dicuba.
Sekarang minat saya dah mula serious dan cuba menjahit manik baju kawan-kawan terdekat. Ternyata semakin hari semakin menarik rasanya untuk teruskan hobi ini.
Tengok pada bengkel2 yg diadakan, terutamanya bengkel Noramanik, teringin utk join..tapi jauh sangat..insyaAllah...satu hari nanti mungkin berkesempatan..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net